جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

مدیرعامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک: با وعده‌ پوچ متولیان ورزش، سال آینده تیم‌داری نمی‌کنم

  • کد خبر: ۱۶۳۸۱۳
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
  • ۳
مدیرعامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک: با وعده‌ پوچ متولیان ورزش، سال آینده تیم‌داری نمی‌کنم
مدیرعامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: ما آمدیم یک چراغ را روشن کنیم که سایرین هم چراغی را روشن کنند و والیبال را چراغانی کنیم، اما همان یک چراغ را هم خاموش کردند. اگر روال دوستان همین باشد، سال آینده تیم داری نمی‌کنم اگر دستگاه‌ها همین اندازه بی تفاوت باشند نه!

محمدعلی چمنیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص افزایش بودجه حضور در لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: این افزایش هزینه برای بودجه لیگ برتر در برابر هزینه‌های جاری یک سال باشگاه ناچیز است چرا که حدود ۴۰ درصد هزینه بازیکنان افزایش یافته و در مجموع حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه‌ها افزایش یافته. افزایش بودجه لیگ برتر حرکت ناپسندی است، باتوجه به افزایش هزینه‌های جاری نباید افزایش پیدا کند.
وی افزود: در بسیاری از شهر‌ها شهرداری‌ها تیم‌داری می‌کنند. شهرداری‌ها اگر یک ریال برای ورزش قهرمانی هزینه کنند صد ریال به شهر کمک می‌کنند. پس از بازی‌های والیبال در سالن مهران شاهد والیبال بازی کردن جوانان در بوستان‌های مشهد بودیم، این نمایانگر تاثیر یک تیم لیگ برتری مشهدی در انگیزه جوانان مشهد است.
مدیرعامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: امسال لیگ‌های کوچک استانی در شهرستان‌ها راه افتاد چراکه جوانان می‌پنداشتند که می‌شود در تیم لیگ برتری نیان الکترونیک بازی کرد. دو ۳ نفر از بازیکنان لیگ‌های استانی را پای کار نیان الکترونیک آوردیم، محمد غفوریان ۱۷ ساله را آوردیم که امسال به تیم ملی نوجوانان دعوت شد.
چمنیان با تاکید بر اینکه مسیر ورود به تیم ملی جوانان، لیگ برتر است، بیان کرد: جوانان شهرستانی چگونه می‌خواهند به تیم ملی راه پیدا کنند؟ مسیر آنان برای حضور در تیم ملی لیگ برتر است، اما استانداری، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها هیچ کمکی نکردند.
مدیر عامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: مجوز تاسیس سالن ورزشی نمی‌دهند، فضایی نمی‌دهند که در آن کار کنیم، شورای شهر کمکی به بودجه ما نمی‌کند و استانداری هم قدمی جلو نمی‌گذارد هیچکس نمی‌آید و همه چوب لای چرخ ما می‌گذارند.

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی چه گُلی به سر ما زده است؟

چمنیان در خصوص حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان به عنوان اصلی‌ترین متولی ورزش خراسان رضوی، تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان هم مانند سایر ارگان‌ها عمل می‌کند. مسابقات والیبال ساحلی که دو نفر یک تیم را تشکیل می‌دهد در روستا‌های دور افتاده برگزار می‌شود و مدیر کل ورزش و جوانان استان در آن حاضر می‌شود و از بازدید خود عکس می‌گیرد. ما ۲۶ بازی در مشهد داشتیم که فقط یک مرتبه برای ۱۰ دقیقه آمده و رفتند. رئیس هیات والیبال یک مرتبه برای خداقوت هم سراغ ما نیامده است. اداره ورزش چه گلی به سر ما زده است؟ بزرگترین رویداد ورزش ما لیگ برتر والیبال و بسکتبال بوده که والیبال جذب مخاطب بیشتری دارد. اداره ورزش چه کمکی کرده است؟
وی در پاسخ به این سوال که با شرایط موجود سال آینده تیم‌داری می‌کند، گفت: ما آمدیم یک چراغ را روشن کنیم که سایرین هم چراغی را روشن کنند و والیبال را چراغانی کنیم، اما همان یک چراغ را هم خاموش کردند. اگر روال دوستان همین باشد سال آینده تیم داری نمی‌کنم اگر دستگاه‌ها همین اندازه بی تفاوت باشند نه!
مدیر عامل باشگاه والیبال نیان الکترونیک مشهد از وعده‌های پوچ و تو خالی متولیان ورزش استان گله و اظهار کرد: سال گذشته کلی وعده دادند که بیا ما حمایت می‌کنیم ما آمدیم بقیه رفتند، امسال وعده قبول نمی‌کنم، من سال گذشته برادری خود را اثبات کردم و هم اکنون تنها باشگاه کشور هستم که یک ریال بدهی به بازیکنانم ندارم و تمام تعهدات خود را انجام دادم.

برای حضور در لیگ برتر چه انتظاراتی دارید؟

چمنیان با تاکید بر اینکه برای اسپانسر انگیزه وجود ندارد، بیان کرد: برای اسپانسر باید انگیزه ایجاد کنند اگر شهرداری بخشی از بودجه را تقبل کند و در حوزه امکانات شهری ما را یاری کند و اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت رسانه‌ای کند، در این صورت تیم‌داری می‌کنیم.
وی افزود: ما پیگیر بودیم که فضایی را در اختیار ما بگذارند که هزینه کنیم و مجموعه ورزشی خوب را بسازیم. یک سالن مهران داریم، ۶۰ سال است ساخته شده ما گفتیم زمین را بدهید، یک سالن مدرن والیبال تاسیس می‌کنم همان زمین را ندادند. اداره ورزش باید حمایت می‌کرد و نکرد باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند. ما در سالن مهران کار تیم‌داری مدرن انجام میدهیم.

قوچان‌نژاد تحت فشار‌های هاشمی جواهری حمایت رسانه‌ای نکرد

مدیر عامل باشگاه والیبال نیان‌الکترونیک مشهد در خصوص حمایت رئیس هیات والیبال خراسان رضوی، اعلام کرد: آقای قوچان‌نژاد عضو هیات مدیره بودند و حمایت فکری می‌کردند، اما به دلیل فشار‌ها از سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان، حمایت تبلیغاتی در فضای مجازی نکردند.
وی در نهایت خاطرنشان کرد: می‌گوییم تصمیم داریم امتیاز باشگاه را بفروشیم پاسخ می‌دهند در استان دیگر مشتری داریم، همه به دنبال کاسبی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
0
1
اینا خودشونم دنبال کاسبی هستند اصلا بازی های نیان الکترونیک غیر قانونیه. چون در اساسنامه اش مجوز فعالیت ورزشی نداره و اساسا هیچ شرکت ورزشی هم نداره، و به این خاطر مدارک لازم جهت ورود به مسابقات لیگ برتر رو نداره، هم پارسال و هم امسال. چرا فدراسیون از مسابقات حذفش نکردند.سال گذشته فدراسیون به خاطر بدهی و .... که بازی مس حذف شد حالا چرا نیان رو حذف نمی کنه وقتی از اساس مجوز فعالیت ورزشی نداره. الانم که شرکت بورسی هست این مخارج رو با اجازه کی از جیب سهامداران بر می داره؟ این همه هزینه ای که ریخت و پاش می کنه.
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
0
4
مدیران نیان الکترونیک از همه طلبکارن. طلبکارانه حرف می زنن. این اقا خودشم برا کاسبی باشگاه راه انداخته فک کرده زمین مجانی بهش می دن. خوبه که به بازیکنانش بدهی نداره. کاش به دیگران هم بدهی نمی داشت. منابع انسانی بی کفایت شرکت نیان هم که حقوق کارمندان رو کسر می کنه، پرداخت نمی کنه، گرو نگه می داره و هزار ازار و اذیت دیگه.
ناشناس
Singapore
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
1
با این وضع بازی و باخت های رگباری چه توقعاتی داره. مثل تو زیادن که اگه زمین و امتیازات مجانی بهشون بدن ورزشگاه بسازن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->